Етикет: Редовен платец

Преди няколко дни, като отговорен човек отидох в банката, от която съм теглила кредит, за да им обясня за предстоящо и надявам се временно влошаване на финансова ми ситуация. Исках да попитам какво може да се направи, за да може все пак да изпълнявам задълженията си по кредита. Мислех си, както се оказа наивно, че в условия на криза, банките имат варианти, кото да предложат на редовните си клиенти като намаляване на вноските, отсрочка и др.
Обаче какво беше учудването ми когато получих следния отговор: "Ами вие сте редовен платец и нищо не може да се направи. Първо трябва да спрете да плащате и след това ще ви предложим варианти." Вариантите бяха наречени "промоции", което още повече ме озадачи, защото под "промоция" аз си представям облекчени условия за придобиване на нов продукт или вид бонус за лоялни клиенти.
Някак си не ми се искаше да влизам в списъка на длъжниците и да имам проблеми с евентуален бъдещ кредит, но явно нямам избор. Желанието ми да сътруднича на банката остана неразбрано и ... наказано.
Сега аз най-вероятно ще последвам съвета на служителката и  няма да изпълня задълженията си в продължение на 60-ина дни, като така ще се "класирам" за някоя от разнообразните "промоции". Каква чест само! Нямаше ли да е по-лесно, ако просто беше предвидена възможност за своевременна, а не за закъсняла "промоция" :-)


Няма коментари:

Публикуване на коментар